TheZeero

Direktlänk till inlägg 14 april 2011

Ny Blogg + GodMorgon ;3

Av The Zeero - 14 april 2011 07:44

GodMorgon

Vaknade för ett  litet tag sen och det här är min nya blogg där jag kommer blogga just nu , jag bloggade innan på thezeero.blogg.se  blogg.se var jätte bra ställe men kände för bloggplatsen :] Tror jag kommer bli nöjd här...



Men tänkte berätta lite om mig själv ; Mitt namn är Filippa Jonsson kallas Chili , Luigi och även nollan ( därifrån jag fick bloggnamnet ) jag är 13år förljer stilen Scene-Core jag har två bröder en syrra och sedan päronen jag älskar mina vänner ♥ Mitt intresse är att sjunga, åka SK8board , spela trummor och en massa annat. Jag är beroende av O´boy och godis ^^

Bara någon bild på mig när jag redigerade mitt hår ;] 

 

 
 
Ingen bild

DittStörstaFan!!!

14 april 2011 16:07

Hej Filippa elr ska jag säga chili ;) jag är ett av dina fan!! jag har följt din blogg på blogg.se men har tuvärr inte hunnit komentera, lessen men du är så söt! PUSS OCH KRAM DITT FAN!

The Zeero

14 april 2011 16:52

Hej! [ mitt fann ]
Jätte söt och roligt att du gillar min blogg och att du följt den länge , Hoppas du fortsätter följa den.

XOXO¨
// ´TheZeero

Fan bilder eller annat kan man skicka till thezeero@live.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av The Zeero - 15 april 2011 20:07


   Var på dansen förut åt middag för ett litet tag sen känner mig sliten behöver en dusch, sen ska jag PoppaPopcorn ^^ Annars ska jag också fixa klart Celinas header som hon väntat "länge" på x3 Men ni får ha en bra fredags kväll! ♥ ...

Av The Zeero - 15 april 2011 15:31

     Svart Eyeliner •  Svart Ögonskugga • Svart Kajal • Svart Mascara ...

Av The Zeero - 15 april 2011 15:05

Just A Thing Form Me... Hon var 13 år 45kg lätt skin och ben Två fingrar i halsen - hostar upp mina problem så , spottar ut skam , lever med en fiende .. lever med en nattsvart känsla så vidrig. Känns som döden knackar på när man är ensam , jag s...

Av The Zeero - 14 april 2011 16:28


  Alluuh! P3nny Här ;P Jaap.. Vad ska man skriva, sitter me chili å tittar på TV x3 Hon är helt inne i disney channel xD emmh... Mer dåe?? Väntar på att min kusin ska komma me mat, vi ska äta kebab Cx YAMMI! x3 Ska nog ... eemh , Vet inte vad ...

Presentation


TheZeero - Södertäljes största Scene-Core blogg!♥

Omröstning

Vad vill du se mer om i min blogg?
 Min stil jag följer
 Foton
 Vad jag gör om dagarna
 Videos
 Musik
 Tankar / Känslor
 Mina vänner
 Dagens Outfit/Makeup

Senaste inläggen

Kategorier

Ask Me Something


Ovido - Quiz & Flashcards